Driven by you.

Contact 

Heeft u vragen of een afspraak maken?
Neem gerust contact met ons op.

Klant Contact Center

De Driessen Autogroep wil een organisatie zijn die uitblinkt in dienstverlening. We zijn er tenslotte voor onze klanten. Het Klant Contact Center (KCC) van de Driessen Autogroep speelt een belangrijke rol bij het afhandelen van de contacten met onze particuliere en zakelijke klanten.

Het Klant Contact Center handelt het merendeel van alle vragen en verzoeken af. Bij meer complexe vragen - of bij klanten die meer persoonlijke aandacht vragen - schakelen we een specialistische vakafdeling in. Over de voortgang van uw vraag kunt u echter altijd bij het Klant Contact Center terecht.

Het Klant Contact Center heeft voor u een overzicht gemaakt van de aan ons vaak gestelde vragen en de daarbij behorende antwoorden. Heeft u desondanks nog een vraag voor ons, kunt u altijd contact met ons opnemen.

Op driessen-businesscenter.nl gebruiken wij cookies en andere technieken om uw ervaring op onze website te verbeteren en om advertenties te tonen, ook met tracking cookies van derden die uw internetgedrag volgen. Bekijk ons cookiebeleid.
Als u doorklikt gaat u akkoord met het plaatsen van de cookies en technieken.

Melding sluiten